הפרעות קשב וריכוז

הפרעת קשב וריכוז (ADD או ADHDׂ) היא הפרעה ביולוגית-נוירולוגית שמקורה במוח. תסמיני ההפרעה העיקריים – קשיים משמעותיים ביכולות הלמידה, קשיים בחיי המשפחה ופגיעה בכישורים החברתיים, עלולים להביא לפגיעה קשה באיכות החיים ובהתפתחות האישית.

במהלך האימון האישי להפרעות קשב וריכוז נרכשים כלים לניהול ההפרעה, לעקיפת הלקויות, ולהשתלבות טובה יותר במסגרות החיים, תוך שיפור רמת התפקוד וההישגים.
התהליך האימוני יתמקד בפיתוח ויישום אסטרטגיות להרגלי חשיבה והרגלי חיים ומתן כלים מתאימים ליישומם בחיי היומיום.

הפרעות קשב וריכוזהאימון יאפשר שליטה במחשבות שליליות אוטומטיות, הבנה והתמודדות עם קשיים בתהליכי למידה ובתפקודים האקדמיים, שליטה בהתפרצויות כעס ותוקפנות, שיפור ופתרון בעיות חברתיות, הבנה ושיפור הנטיה לדחיינות, טיפול בקשיים בתכנון, בארגון ובניהול זמן וקשיים בגיוס מוטיבציה. כמו כן, הוא נותן מענה גם לקשיים בוויסות מילולי ורגשי וקושי בגמישות מחשבתית, מועיל בקשיים של קבלת החלטות, קשיים בפתרון בעיות ועוד…

ילדים המתמודדים עם הפרעות קשב וריכוז נדרשים באופן קריטי לכלים שיאפשרו להם ולהוריהם להתמודד בצורה נכונה ומיטבית עם תסמיני ההפרעה על מנת שזו לא תפגע בהתפתחותם התקינה במישורי החיים השונים.

האימון האישי בשיטת "משעולי הצלחה" מטפל בקשיים השונים והמגוונים הנובעים מהפרעות הקשב והריכוז איתם מתמודדים הילד והוריו ומעניק להם מכלול של כלים ותמיכה – לילד, להורים ובמידת הצורך גם לצוות החינוכי המלווה.

אימון אישי להפרעות קשב וריכוזבתהליך האימון האישי לילדים נעשה שימוש בכלים הקרובים לעולם הילדים – משחקים, קלפים, סיפורים ושירים, המאפשרים לי להגיע עם הילדים לתוצאות מצוינות באמצעות תהליך חוויתי ומלמד.

תהליך האימון האישי להפרעות קשב יכול להוות תחליף מצויין לטיפול תרופתי ויכול להיות כלי משלים לו, כמו גם לטיפולים אחרים.

ייחודו של האימון האישי בכלל, ושיטת "משעולי הצלחה" בפרט, לטיפול בהפרעות קשב וריכוז, הוא בכלים אותם רוכש המתאמן לאורך תהליך ממוקד וקצר מועד, כלים המותאמים לו באופן אישי ומאפשרים לו התמודדות אפקטיבית עם הקשיים והאתגרים איתם הוא מתמודד בחיי היומיום.

~ ~ ~

לפרטים נוספים, התיעצות, קביעת פגישה, וכל שאלה – אני כאן לרשותכם »»

שלכם,
זוהר מור.

עם התגית: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,
פורסם ב-אבן זוהר אימון אישי